2012. május 20., vasárnap

9. fejezet

/ ez elég szadira sikerült szóval ha valaki az ilyet nem bírja, akkor nem ajánlom neki a történet második felét xd:$/


Január 29. délelőtt tíz óra. Nagyban húztam a lóbőrt, mikor csörgött az ébresztőm. Szegény, mint minden reggel a földön landolt mikor rácsaptam, és apró darabokra tört szét. Mint valami élőhalott, úgy éreztem magam, így észre sem vettem a lábam előtt heverő kis éles szarokat, és egy laza mozdulattal beleléptem az egyikbe. Nem vagyok valami káromkodós fajta, de az a pillanat olyan hirtelen ért, hogy filmbe illően szép mondatokat facsartam ki magamból, és fél lábon ugráltam el egy székig. Ha ez nem lett volna elég baj, eszembe jutott, hogy még meg sem vettem Adam ajándékát. Riadtan ugrottam fel, nem is törődve a lábamba nyilaló fájdalommal, mint egy eszeveszett őrült hajigáltam ki a ruháimat a szekrényből. Gyorsan felrángattam magamra pár egyszerű darabot és kisprinteltem az ajtón. Basszus a pénztárcám! Na akkor futás vissza...Sóhajtottam és becsúsztattam a zsebembe a bőr tárcát, és végre indulhattam is. Gyorsan vezettem, ügyesen kerülgetve a nálam jóval nyugodtabb lelkiállapotú sofőröket, míg el nem értem a bevásárlóközpontig. Szerencsére jártas voltam ezen a helyen, így gyorsan betaláltam az elektronikus vagy milyen boltba, és begyűjtöttem egy játékkonzolt, aztán söpörtem is csokit venni. Adam teljesen odáig van az édességekért, majd megáldom egy jó nagy tábla mogyorós tejcsokival, és... áh csorog a nyálam. Na drukkolhat, hogy ne egyem meg, míg el nem érek hozzá, mert gyengém a csokoládé. Csomagolópapír is kéne. Akkor irány a virág-ajándék bolt, ott csak megteszik nekem ezt a szívességet Jól van na, pasi vagyok, ehhez semmi kézügyességem. Pont mint az ágynemű felhúzásához...Intéztem egy csábos mosolyt a kissé fiatalka eladólányhoz, aki oda meg vissza volt tőlem. Szórakozottan tekergette a papírt, de szerintem direkt lassan csinálta, hogy több ideig stírölhessen, mert vagy 10 percet töltött el csak a ragasztással. Nem különösebben zavart, kifejezetten jól esett, hogy ennyire élvezi a társaságom. Végül, hogy megköszönjem neki a kedvességét, küldtem neki egy csókot a levegőben, amibe láthatóan belevörösödött, és zavarodott mosollyal fordult el. Jót vigyorogtam a dolgon és rohantam haza.
***
-Ezt? Nem, mert ezt...de ez túl visszafogott. Túl merész. Túl átlagos. Túl ünnepi. Túl lezser. Mi a francot vegyek föl?- dobáltam az ágyra a különféle összeállításokat, de valahogy egyik sem felelt meg kényes ízlésemnek. Mindegyiket szeretem, de nem szülinapra valóak. Komolyan kezdem magam úgy érezni, mint valami tinilány, aki az első fontos bulijára készül...Végül egy egyszerű fekete gatya és póló mellett döntöttem, szürke nyomattal. Hogy a feeling meglegyen, kihúztam a szemem, plusz még egy kis szemhéjpúder és voálá, indulhattam. Rengeteg időt töltöttem a fürdőben (hát hiába az ember sosem lehet elég szép), így természetesen késésben voltam. Ilyenkor úgy tudom magam imádni. Persze, hogy bennragadtam egy dugóban. Idegesen fejeltem a dudába, mire végre elindult a tömeg, és leparkolhattam a kijelölt szórakozóhelynél. Még bíbelődtem egyet, mire előhúztam a személyim, hogy be is engedjenek, mert ugye ez egy nagyon privát party volt. Nem mintha olyan felismerhetetlen lennék, de hát mindegy, a szabály az szabály. Mire bejutottam, már javában üvöltött a zene és a vendégek jól érezték magukat. A díszítés letisztult volt, de a fények villódzásában eszméletlenül festett. Még épp nagyban bámészkodtam, mikor egy erős kéz megragadott, és lenyomott a bárpult előtti székre.
-Örülök, hogy eljöttél!- kiáltotta túl a zenét, amiből kábé egy mukkot sem értettem. Szemeit forgatva ragadta meg a karom és húzott be egy ajtó mögé. Valamivel nyugodtabbak voltak a körülmények, és halleluja ismerték a lámpa fogalmát, így végre láthattam ki is az elrablóm. Pozitívan csalódtam, mert az a valaki nem más volt, mint maga az ünnepelt.
-Ej, valaki ma nagyon jól néz ki! Visszatért a bőrdzseki időszakod vagy mi?
-Ha már buli, gondoltam nem pizsamában jövök.- nevetett szokásosan édes hangján és végignézett rajtam.- Azért te sem panaszkodhatsz.
-Tök hülyén érzem magam...nem túl egyszerű ez egy kicsit? Mégis csak különleges alkalomról van szó. A nagy 30, el sem hiszem, hogy te is betöltöd.
-Jaj, ne is mondd, olyan öregnek érzem magam. Amúgy, szerintem tökéletesen nézel ki, nem kell izgulnod.
-Neked sem, mert max ha 27-nek kinézel.- kacsintottam és átnyújtottam a szépen becsomagolt dobozt a csokival a tetején.- Nem az én művem, ha rajtam múlt volna szatyorban hozom.- nevettem kissé zavartan, és sürgetően néztem a nagyban vigyorgó srácra, aki idegesítő lassúsággal boncolta ki az ajándékot.
-Ilyet se kaptam még ma!- jegyezte meg röhögve és kisfiús mosollyal pózolt egyet a kamerának.- Köszönöm, ezt biztos fogom használni! Örök gyerek vagyok. Teli találtat.- nyomott egy puszit az arcomra, amit még időm sem volt kiélvezni, mert már vonszolt is magával a tánctérre. Na és most kérek egy pacsit! Beletrafáltam, komolyan annyira büszke vagyok magamra! Ez az érzés valószínűleg ki is ült az arcomra, mert Adam kérdőn vonta fel a szemöldökét (megjegyzem, egyszerűen oda vagyok ezért a nézéséért!) és közelebb húzódott hozzám. Leintettem, hogy ne is törődjön vele, de a közelségétől eleinte csak zavartan harapdáltam az ajkam és küzdöttem a gombóccal a torkomban. Úgy lehetne elképzelni, hogy úgy árasztottam magamból a meleget, mint valami kazánház. Szerencsére a srácban eleve volt már pár deci pia, de még ha eddig nem is lett volna ebben igazam, már csak úgy gurította le a tömény italokat a torkán, bár nem mellesleg nekem sem kellett sokat erőlködnie. Kis idő után, már elég ittas állapotban táncikáltunk, jobban mondva inkább csak dőlöngéltünk, de elvesztettem az egyensúlyom, és beestem a karjaiba. Mikor felnéztem, sokat mondok, ha olyan 5 centire volt az arcunk egymásétól, rendesen el is vörösödtem, és csillogó szemekkel vizslattam őt. Alig kaptam észbe, az ajkait a számra tapasztotta, és kezeit a derekamra csúsztatva húzott magához. Talán 2 éve éreztem utoljára ezt. A testem elöntötte a forróság és viszonoztam a csókot, mire felbátorodott és lassan beletúrt a hajamba, amit mindig nagyon élveztem. Teljes testemmel hozzásimultam, mert már nagyon hiányzott az ölelése, a közelsége, a szeretete, hogy hozzámérjen, hogy megcsókoljon. Eddig azt hittem az eddigi csak puszta szórakozás volt, de nem. Igényeltem a figyelmét, és ezzel gondolom nem voltam egyedül. Tudom, hogy ezzel most felrúgom azt az állításom, miszerint heteró vagyok, de hidegen hagy. Szeretem és kész! Lehet, hogy csak a pia beszél belőlem, de attól, csak őszinte lesz az ember, szóval...kénytelen vagyok beismerni, hogy igenis vele akarok lenni. Talán túlságosan is elkalandoztak a gondolataim, mert már csak a bandatagok elégedett vihorászását hallottam magam mögül. Remek. Akkor végignézték a jelenetünk. Na nem baj, legalább nem nekem kell nekik elmondani. Annál jobb. Azért nem volt túl bő a szókincsem már aznap éjjel, így csak rájuk vigyorogtam és újból hozzábújtam Adamhez. Milyen forró...és milyen rég várhatott erre. És én mekkora egy faszkalap voltam, mikor csak úgy ridegen közöltem vele, hogy nem. Ha van elég merszem beismerni, akkor már rég együtt lehetnénk, és nem került volna kórházba. Még mindig gyötört a bűntudat, így még jobban belé fúrtam az arcom. Biztonságot jelentett számomra. Valahogy azt éreztem, hogy akármekkora baj van, megvédene. Nem tudom leírni, most ezt miért, még egyszer mondom, nem voltam valami józan, lehet az egészet csak bebeszélem magamnak. Mindegy, abban a pillanatban szörnyen élveztem az újbóli jelenlétét. Idejét láttam most már azért letapadni róla, szóval kezeim lassacskán visszaemeltem a testem mellé és kedvesen (már amennyire hitelesen sikerült abban az állapotban..) rámosolyogtam. Nem bírtam semmit leolvasni az arcáról, még csak nem is mondott semmit, csak megragadta a kezem, és kihúzott egy kis mellékutcára nyíló hátsóajtón.
-Kezdett nagyon fülledt lenni a levegő, garantált fulladás huh!- karját átfonta a vállamon, és úgy húzott minél közelebb magához, bár nem mellesleg az is volt a szándéka, hogy ne essen egyikőnk se orra, amin persze jót rötyögtünk és kicsit kijjebb vánszorogtunk az útra. A levegő kellemesen hűvös volt, pont jólesett a benti forróság után. Az utcát uraló sötétséget pár rozoga lámpa fénye törte meg, ezzel kissé ijesztő hangulatot kölcsönözve a környéknek, bár nem különösebben észleltem belőle semmit, mert csak egy dologra tudtam koncentrálni...Adamre.

„Adam szemszöge”

Egymást támogatva léptünk ki elég szétcsúszott állapotban a sötét utcára. Arcunkról végtelen jókedv sugárzott, bár annyi erő sem volt bennünk, hogy egyenesen lépjünk. Egy hirtelen fénytünemény hatására egy pillanatig az orromig sem láttam, csak egy hangos kocsifékezés csapta meg a fülem. Mivel volt bennem pár liternyi pia, nem volt túl gyors a reakcióképességem, így tehetetlen voltam a karomnál megragadó erős kezekkel szemben. Egy másodperc alatt bevágott az autóba, de akkor még nem észleltem mekkora a baj.
-Hehe jó vicc srácok, most má' rá lehet hagyni!- jelentettem ki egy bárgyú vigyorral az arcomon, és a kilincsért nyúltam, de a kezemet a hátam mögé csavarva erősített rá egy bilincset a támadóm, és letaszított fekvő helyzetbe az ülésen. Köpni-nyelni nem tudtam, már közel sem éreztem olyan viccesnek a dolgot, sőt egészen kezdtem józanul gondolkodni. Na jó, a józan elég erős kifejezés, de maradjunk annyiban, hogy az értelmi szintem kicsit feljebb lépett egy óvodásénál.- Ki vagy te és mit akarsz tőlem? Eressz el!
-Azt majd megtudod idővel, és arról ne is álmodj! Épp eleget szenvedtem a becserkészéseddel, nem foglak csak úgy futni hagyni!- duruzsolta egy ismerős hang a fülembe, amitől egyenesen kirázott a hideg, és rángatózni kezdtem a szabadulás reményében, de ezzel csak annyit értem, el hogy már teljesen belenyomott a kárpitba, és alig kaptam levegőt.- Csak nyugalom nagyfiú! Ha azt teszed, amit mondok nem esik bántódásod!- mivel egyebet nem tudtam tenni, nagyot nyeltem, és nyugton maradtam.- Na csak így tovább! Nem soká ott is vagyunk.
-Ott? Hol van az az ott?
-Nem kérdezősködünk! Úgy is meglátod, csak kuss és kövess!- időm se volt válaszolni, mert az autó fékezett, és egyenesen ráncigált befelé. Megjegyezném, hogy az egyensúlyérzékem egyenlő volt a nullával, így valóságos harcot kellett vívnom, hogy ne essek pofára. Egy sötét szobában találtam magam, melyből csak annyit néztem ki, hogy valamiféle nappali lehet, mert már mentünk is tovább. Megragadott lenge kis dzsekimnél fogva, és egyenesen nekivágott a falnak, amiből annyi sült ki, hogy a fejem nagyot koppant rajta, és az eddiginél is homályosabban láttam mindent. Közel hajolt az arcomhoz, amit igyekeztem minél jobban elhúzni tőle, de csak mélyet szippantott édeskés parfümömből, és lassan végignyalta a nyakam, amibe egész testem beleborzongott. Vigyorogva lökött be az ágyba, aminek a támlájába ismét bevertem a fejem, így már annyi időm sem maradt, hogy menekülhessek, mert egyszeriben rám vetette magát, kioldotta a bilincset és kezeimet leszorítva szagolgatott tovább.- Te remegsz. Édes a félelem illata, ettől csak felizgatsz.- letépte rólam a felsőm, és tenyerével végig simította csupasz felsőtestem, amitől csak még jobban vert a szívem és kapkodtam a levegőt. Minden áron megakartam akadályozni az következőket, szóval összeszedtem magam és egy hirtelen mozdulattal ledobtam magamról a nadrágom gombjával bíbelődő fiút, és az ajtó felé rohantam, ám mikor már elértem azt, visszarántott az övemnél fogva, és úgy suttogott a fülembe.- Ej, ej kiscicám, nem szökdösünk! Ezért most büntetés jár.- mondta sejtelmes hangon, majd visszalökött az ágyra, és kisöpört pár cuccot a szekrényből, melyek nagyot koppantak a padlón. Kiválasztott egy neki tetsző darabot, és a csuklómra tekerte. A hangjából ítélve láncról lehetett szó, mert mikor a rideg vas hozzáért a bőrömhöz, kirázott a hideg. Egyesével kötözte ki minden egyes végtagom, míg nem moccanni sem bírtam. Arcomról rémület sugárzott, a tehetetlenségtől elvesztettem a fejem, és csak tovább rángattam a karom, hátha valami csoda folytán szabadon enged. De nem így lett. Újabb tárggyal a kezében közeledett felém, amit csak ledobott magunk mellé, és teljes testével hozzám simult. Elfordultam az ellenkező irányba, de ez mit sem ért, mert minden erőfeszítés híján húzta vissza azt, és miután eleget kóstolgatott, vadul megcsókolt.- Még mindig istenien csókolsz.- nyalta meg a száját, majd egy laza mozdulattal lerángatott rólam, minden egyéb ruhadarabot, és immáron anyaszült meztelenül terültem előtte. Tetszett neki a látvány, mert egy ideig csak szemlélt, aztán beleharapott legbecsesebb testrészembe, melyből kiserkent a vér, és idegesítően lassan csordult végig a combomon. A félelem egyre jobban kezdett eluralkodni rajtam, fejemmel hol ide hol oda forgolódtam, valami szabadulási lehetőséget keresve, amit feltehetőleg ő is észrevett, mert szétfeszítette a szám, és belenyomott egy szájpecket, amit rutinos mozdulatokkal húzott olyan szorosra, hogy az ajkaim szétrepedtek, és a belőlük csordogáló fémes ízű folyadékot élvezettel nyalta le. Körülnézett, majd, hogy kedvére való "játékszert" talált, leugrott rólam, és felvette azt a valamit a földről. Homályosan láttam, de tisztán kivehető volt, hogy valami késről lehet szó, mert azzal vágta le magáról a felsőt, és újból rajtam termett. Ökölbe szorítottam a kezem és kétségbeesetten kapálóztam.- Nem túl bölcs döntés, hogy még mindig ellenkezel. Ma pechedre szadista kedvemben vagyok, nem fogod ennyivel megúszni!- gonosz vigyor jelent meg az arcán, majd mielőtt bármit reagálhattam volna, csak a húsomba szaladó pengét éreztem. A fájdalomtól ordítottam, ami azzal a szarral a számban, kimerült egy kényszeres fuldoklásban, amitől még annyi levegőt sem kaptam, mint eddig. De ő ezt látva sem állt meg. Élvezettel teli arccal vágta nagyon lassan végig a felső testem, a szegycsontom vonalában, hogy minél jobban érezhessem a fájdalmat. Szerencsémre eldobta a kést, de korán örültem, mert a következőkben szétharapdálta a még bántatlan bőrfelületet, és a körmeit beléjük vájva mélyítette tovább őket, majd ha ez még nem lett volna elég, felült, kezébe vett egy hosszúkás valamit, és azzal csapdosott aminek az lett az eredménye, hogy lassan már fürödtem a saját véremben. Már azt sem tudtam mi fáj jobban. A tudat, hogy most csalom meg életem szerelmét, vagy az egyre élesebbé váló fájdalom, ami az egész testemre kihat. Akaratomon kívül történt, mégis emésztett a bűntudat, melynek jeléül egy könnycsepp gördült ki a szemem sarkából. Ezt látva, még nagyobb örömre tett szert, és egy pillanatra abbahagyta erőtlen mindenem gyötrését.- Hát még mindig nem vagy hajlandó követni az utasításaim? Rendben. Te akartad.- megmarkolt egy injekciós tűt, és olyan erővel döfte a lábamba, hogy az ökle nyomán belilultam, de a sok seb mellett meg sem éreztem, csak azon kaptam magam, hogy egyre kevésbé látok. A lélegzetvételem lassult, a szemhéjaim pedig ólom nehézségűvé váltak. Az utolsó emlékem az maradt, hogy az ismerős arc fölém hajol és megszabadít a tüdőmbe jutó oxigént gátló tárgytól. Nem, nem ájultam el, nem is aludtam. Csak egy pillanatra hunytam le a szemem, a szám mosolyra állt, és tudatomon kívül történt az elkövetkező pár óra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése