2013. február 17., vasárnap

2. évad ~ 10. fejezet


-          Ébresztő álomszuszékok, még vár ránk egy út Németországba! Hahóóóó, nektek beszélek! Ezeket mi lelte? – próbálkozott az életre keltésünkkel Ashley, de sikertelenül. Meg se moccantunk, szóval tanácstalanul pislogott a csapat másik nőnemű tagjára, akinek persze –mint minden másra- most is volt megoldása.
-          Biztos macskajajosak. Annyi pia után. De, aki éjjel legény, reggel is legyen az! – és ezzel együtt a takaró is röpült rólunk, azonban volt hajnali tudja a tököm hánykor elég eszem, hogy vegyünk fel legalább valami bokszert elalvás előtt, szóval most nem szúrta ki a lányok szemét semmi, hogy úgy mondjam. Viszont békésen ölelgettük egymást, amire pár tengerimalac-szerű vinnyogás volt a reakció, majd a meghatottság elmúlásával, valami placcsant. Hideg, és folyós…igen, vagy fél liter vizet öntöttek egyenként ránk a lányok, mire ijedten pattantunk fel egymás karjaiba. – Na, ennyit erről. Mission completed! Ha Adamet képes vagyok felébreszteni, senki nem okozhat problémát.
-          Khm, még én is itt vagyok, ha nem tűnt volna fel, de, most őszintén…NORMÁLISAK VAGYTOK? Összefagytak a heréim és a combomhoz tapadtak, muszáj volt pont oda önteni? – pontosan, mert a drágák nem a fejünkre, neeeeem, az túl unalmas, hanem az intim zónánkra löttyintették az összes jéghideg cuccot. Nem hiába ugrottunk fel olyan hamar.
-          Bocsi, ez kihagyhatatlan volt. Túl édesen szundikáltatok együtt, mi pedig pontosan tudjuk, ilyenkor milyen nehéz kirángatni egymás rózsaszín felhői közül, szóval nem volt más választásunk. Na, de törölközzetek meg, aztán húzzunk, mert szorít az idő! Ma még város-nézni is akarok! – teljességgel kitalálhatatlan, hogy az előző mondatok ki szájából hangzottak el, mi? Tekintve a gúnyos beszédstílust és az állandó városnézési hajlamát, túlságosan is egyértelmű, hogy az egyed nem más, mint Ashley, aki továbbra is ott vigyorgott felettem.
-          Oké, ez idáig szép és jó, most nincs időeltolódás, nyugodtan lehet menni, miután beszereztünk valami szőrmekabátot, csak van egy kis bökkenő. Ti még mindig itt vagytok, rólunk csorog a víz és át kéne öltözni. Feltételezem nem akarjátok megint szemügyre venni „kis” Adamet, mint múltkor.
-          Azért figyeled, azt a „kis” jelzőt, hogy megnyomta, hogy bebizonyítsa az ellenkezőjét! – röhögött a basszusgitáros, amin már csak forgatni tudtam a szemem, mire végre leesett nekik a tantusz, hogy menni kéne. Egyszerre söpörtek ki a szobából, és mihelyt szabad lett a terep, felpróbáltam állni, de…
-          Uh, baszki a fejem! – igen, hirtelenjében olyan fájdalom hasított mindkettőnk fejébe, hogy egyszerre nyüszítettünk föl, sőt, én még a gyors mozdulat végett, leestem az ágyról, és térdeimre hajolva próbáltam enyhíteni a fájdalmat. Borzalmas érzés másnaposnak lenni, pláne, ha huzamosabb ideig nem ittál semmit, aztán csak spontán rád szakad egy bár italkészlete. Sok eszem volt, mondhatom, még jó, hogy hányom nem kellett. Eddig…
Nagyon óvatosan emeltem el magam a padlótól, először csak fekvőtámaszba, aztán szép lassan álló helyzetbe, de forgott velem a világ egy ideig, mire odáig jutottam, hogy valamennyire tudok járni. És még repülnöm is kell…repdesek az örömtől. Aggódva pillantottam vissza kedvesemre, aki hasonló gondokkal küszködött, mint én, szóval a fürdő helyett azonnal a bőröndjéhez mászott, és felrángatott valami ruhát magára, míg én a mosdóban igyekeztem embert varázsolni magamból. Hogy is írjam le…képzeljetek el egy atom másnapos faszit, akin még végigment két úthenger és egy rinocérosz csorda. Sikerült? És most rakjátok rá az én fejem. Na, olyan voltam én. Az órára nézve azonban még jobban elfogott a borzalom, ugyanis hajnali nyolc óra hasadt éppen, mi pedig úgy 3 órája estünk az ágyba. Szóval a fáradtság is rátett egy lapáttal a szexuális kisugárzásomra, ami egyenlő lehetett egy „zs” kategóriás paraszt modellfiúéval. Az biztos, hogy, ha ilyen állapotban látnának a rajongók, nem én lennék a meleg szexikon.
A jó hír viszont az, hogy – a macskajaj hatására, vagy amúgy-, de Tommyn egyáltalán nem látszott a megbánás vagy a düh legapróbb szikrája sem az éjjel történtek miatt, ami lehetett még attól, hogy elfelejtette, de mindenesetre engem boldogság fogott el ezt látva. Már kezdtem készülni rá, hogy kioszt, hogy képzeltem, hogy csak úgy rámászok, de mivel erre nem került sor, bugyuta vigyorral az arcomon pakolásztam a cuccaim.
-          Neked meg honnan a büdös életből van ennyi energiád? – ásított a bőröndje tetejéről Tommy, mire csak vállat vontam és intettem neki, hogy kövessen lefelé a lépcsőn, ahol pár órája még úgy kellett felcipelni. Morogva végül csak teljesítette a kérésem, és lassan totyogott utánam. Azt nem mondanám, hogy gondatlanul sikerült levinni a csomagokat, mert kétszer majdnem kiesett az egész a kezemből, ő meg egyszer rám ejtette az egészet, és kis híján legurultam. Szóval külső szemmel elég vicces látványt nyújthattunk, az már biztos.
A repülőút mindössze egy órás volt, azonban senki nem beszélt sokat, még Isaac se, akibe általában úgy kell belefojtani a szót. És ez zavart. Jó, mindenki fáradt volt és az ital utóhatásaitól szenvedett, de kezdett aggasztani, hogy még Tommy sem igazán szólt hozzám. Vajon haragszik, csak nem mutatja? Nem tudtam a választ, de kezdte a kíváncsiság és az aggodalom elnyomni a rosszullétem.
Na, ha eddig panaszkodni mertem, hogy hideg van, mostantól meg sem szólalok. Azt hittem már most Finnországban vagyunk, olyan fagy csapta meg az arcom, mikor kiléptünk a szabadba. Elismerésre méltó, milyen tiszta a levegő, de, hogy lefagyasztott minden érzékelő receptort az orromban, az is biztos. Hogy bírnak így élni az emberek, állandó mínuszok közt 3 hónapon át? Oké, december van, de LA-ben ilyenkor is max 4 fokig hűl a levegő, nem -14-ig! Lehet nem is volt hülyeség a szőrmekabátos ötletem, mivel most csak valami szövet cucc volt rajtam, gigantikus méretű szőrős kapucnival, amivel kitörölhettem a seggem, az ég világon nem melegített semmit, csak állandóan a számba került pár szőrszál tőle. Még azért szurkoltam, hogy a hó ne kezdjen esni, mert akkor aztán végképp kiakadnék. Persze, majd fújja a jeges szél a több ezer kis fehér szart a pofámba, ez minden álmom. Évente párszor látok csak havat, ami látványra csillagos ötös, a jó meleg szobából szemlélve egy bögre kávéval a kezemben, de ha benne kell állni, na az olyan karó, hogy kilógna a naplóból.
A főtérről persze kénytelenek voltunk sétálni, nem úsztuk meg a városnézést. Ashley, hogy nem érezte a dermesztő hideget, azt nem tudom, de úgy pörgött, mint a duracell nyuszi. Valószínűleg megint rácuppant arra a forralt-borra  vagy mire, mert múltkor is attól volt ilyen. Passz, de volt elég elfoglaltságom enélkül is. Elsőnek vettem egy jó bélelt sapkát, mert kékre fagytak a füleim, aztán kesztyűt, sőt még egy szövet pulóvert is, csak úgy sebtiben, mert tényleg nem éreztem már semmimet. Tényleg elhamarkodtam a dolgot, mert egy ízléstelen hóemberes, hupikék darabot sikerült beszereznem, ami még jó, hogy nem látszott a kabát alatt, mert azt aztán soha nem magyaráznám ki a sajtónál. De néha a kényszer ilyen döntésre húzza az embert. Ugyanis rendes ruhaboltba nem volt Ash szerint időnk benézni, szóval rögtönöznöm kellett, és az utcai árusoknál csupa karácsonyi holmi volt terítéken, így került hozzám ez a csodás hóember is. Inkább, mint a foszöld színű karácsonyfa, főleg, mert talpig zsidó vagyok, szóval elég ironikusan jött volna ki. Szerencsére nem egyedül intéztem a vételt, Tommy és Alice is ilyesmire kényszerült, de a lány még cukinak is nevezte a felsőt. Cuki…igen, egy 8 éves kislányon lehet édesen mutat, de két lassan 30-as pasason elég röhejes látvány. Főleg, mert Tommynak már csak a bíborszín Rudolfos jutott, amitől persze nem tudtam visszafogni a röhögést, és Isaaccel szinkronban nyomogattuk a kidudorodó piros orrocskát, mire a gitáros visszavágott és a répámmal kezdte ugyanezt csinálni. Na, mivel ismerlek titeket glamberts, mint a rossz pénzt, pontosan tudom, hogy a répa szó alatt nem a hóember orrát értitek, pedig kivételesen arra kell gondolni. Főleg, mert az a bizonyos répa, olyan szinten belefagyott a farmerba, hogy maximum jégcsapnak lehetne már nevezni, semmi élő dolognak. Nos, miután az öltözködés megvolt, és elhatároztuk, hogy Kalifoniába visszaérve, elküldjük őket anyáinknak, hogy semmi bizonyíték ne maradjon utánuk, végre nagyjából kellemesen telt a séta. Ashleynek volt annyi esze, hogy rétegesen öltözködik, azért nem fázott, Isaac meg úgy is mindig félmeztelen, a bőre valószínűleg már olyan vastaggá vált, hogy elmegy ruhának. Na, jó ez nem vicces, de ő tényleg nem didergett úgy, mint eleinte mi. Szégyen…Hát, legalább már az bebizonyult, hogy a melegviccek felének semmi alapja, mert pont annyira fázunk, mint egy átlag ember, aki nem képes rendesen felöltözni.
Már lassan 2 órája mászkáltunk, ami igazából élvezetessé vált, mert maga a hely gyönyörű épületekkel és parkokkal volt körülvéve, de már bőven elfáradtam és csak a szállásra akartam menni kipihenni magam a fellépés előtt. Pár közös fotó után végre taxiba ültünk és a szálloda felé vettük az irányt, ami jóval családiasabb volt, mint az előzők, és az igazat megvallva, jobban tetszett akkor ez a berendezés. Csupa kényelmes ülőgarnitúra, fa bútorzat és lágy színek. Semmi felesleges giccs, vagy luxustárgy. Mindig szerettem az ilyesmi helyiségeket, szóval most is otthonosan mozogtam a parkettán és a mályva színű, félkörös kanapén. Tudtam, hogy, ha Tommy akar valamit mondani a tegnap estéről, most megteszi, és emiatt már a bejáratban görcsbe rándult a gyomrom. Féltem…egyenesen rettegtem a visszautasítástól, és a lehetséges leszidástól, hisz ma végig közömbösen viselkedett velem. Se meg nem ölelt, se nem gyilkolt a szemeivel. Utálom az ilyen pártatlanságot! Lehetetlennek tűnt olvasni a fejében, így a szerencsére kellett bíznom magam, ami nem kenyerem. Szeretek biztosra menni, ezért sem voltam eddig túl sikeres magánéleti szempontból, mert akármilyen erősek is az érzelmeim, nem gondolom át a tetteim súlyát és egy esetleges baki mindent elronthat, amit nem lehet csak úgy összerakni, mint egy törött vázát. Emiatt sokszor végződött rosszul kapcsolatom, de őt nem akarom semmiképp elengedni egy részegen hozott döntés miatt. 
(…)

Újabb helyszín, újabb koncert, azonban az előkészületek sokkal több izgalmat foglaltak magukban, ugyanis történt pár baki, amin már csak röhögni tudok, de maximalista ember létemre, akkor nem igazán húzódott mosolyra a szám. Kezdjük Léda tojásaival (bocsi a folytonos irodalmi kifejezésekért, néha rám jön a művelődhetnék), mikor is próbálnunk kellett. Alig kezdtük el, elromlott az erősítő. Recsegett párat, aztán végleg kilehelte a lelkét. Tanácstalanul álltunk a segítséget várva, aki felfedte a valóságot, miszerint valami ráfolyt. Nem volt időnk megkeresni a bűnöst, sürgősen újat kellett találnunk helyette, azonban a szakember a nagy vizsgálódás közepette, áramütést szenvedett, mivel valamelyik okos nem húzta ki a készüléket, és áram alatt volt. Szerencsére nagyobb baja nem lett, de kidőlt egy időre, szóval még új csapatot is kellett szervezni, akik minél előbb szereznek egy erősítőt. Igen ám, de este 8-kor melyik hangszerbolt tart nyitva hétvégén? Kétlem, hogy bármelyik is. Viszont ez okozott némi további problémát, mivel a legközelebbi kapcsolatunk sem ért volna oda időben a cuccal, szóval ötletünk sem volt, mit lehetne tenni. Ráhagytuk a dolgot a profikra, hátha kerítenek valamit a raktárból. Elvonultuk a sminkbe, mivel az idő szaladt, és sehol sem voltunk. Persze ez sem úszta meg szépségpont nélkül, frászt hozták a fodrászomra, aki ijedtében a hajlakkos üveg egész tartalmát kb a fejemre fújtam, és úgy csillogtam tőle, mint valami fényvisszaverő üveg. Mondanom sem kell, kezdtem ideges lenni. Egy alapos hajmosás után már kevésbé ragadtam, de fél óra volt kezdésig, és se a fellépőruhám, se a  smink nem volt rajtam, a hajam víztől tocsogva lapult a fejemre, és az erősítővel még mindig nem jutottunk előbbre. Valami pasi próbálta megjavítani az eddigit, de beázott a fővezérlő, vagy tudja a halál micsoda, és az egész gépnek kampec. Óriási! Aggodalmasan járkáltam fel s le, míg szegény fodrász utánam futkározott a hajszárítóval, hogy rendbe hozza a dolgot. Végül csak sikerült a helyemre parancsolnia, de nem volt idő rendesen felzselézni, hogy úgy is maradjon, szóval a szemembe vasalták, akárcsak régen, és kaptam valami szolid sminket, aztán irány a stylist. Vagyis, így lett volna, ha nem látom meg, hogy még mindig semmi hír erősítő ügyben. Itt kattant el az agyam. Kiviharzottam az épületből, és a legközelebbi hangszerbolthoz futottam, ahol látszólag még leltároztak, mert pislákolt némi fény, azonban már pár órája bezártak. De hol érdekelt ez már engem? Üvöltözve dörömböltem az ajtón, hogy engedjenek be, most lesz koncertem, kéne egy erősítő, etc., de rám se hederítettek. Végül leesett valamiért. Egy létfontosságú dolgot nem tettem hozzá a mondanivalómhoz, ami gyerekek, ezúttal nem a kérem szépen.
-          Adam Lambert vagyok, és 15 percen belül színpadon kell lennem, szóval könyörgöm segítsenek, mert ez a semmirekellő banda még erre sem képes, hogy elintézze, szóval nekem kellett idáig szaladni, reménnyel a szívemben, hátha maguk segítenek. Kérem, engedjenek be! Ha kell kétszeres áron megveszem, vagy promózom a boltot, csak siessenek! – kétségbeesett szavaim hallgatóságra találtak, azonnal nyílt az ajtó és tágra nyílt szemekkel néztek rám, mint, aki még embert se látott.
-          Komolyan? Személyesen Adam Lambert könyörög a mi kis üzletünk ajtaja előtt? – az elképedtségtől szinte az ájulás kerülgette a nőt, de még időben elkaptam, és párszor finoman megráztam, hogy térjen magához. – Fel se tudom fogni agyilag, de persze szívesen segítünk. Lance! Hozd ki a Marshall erősítőket!
-          Csak a gitárhoz kell szerencsére, de az nagyon.
-          Akkor csak azt, de siess, mert az úrnak percei vannak hátra! – úr…hah, hát ezen mindig röhögnöm kell, mint, mikor egy interjúban Mr. Lambert néven emlegetnek, mert akkor mindig apa ugrik be. Őt szólították így anno, mikor még többet csörgött a telefonja, mint az enyém.
Tényleg azonnal a raklapra került a műszer, és egészen a színpadig cipelték, amit végre nem nekem kellett megcsinálni. Na, még csak azt kéne. Nem elég, hogy nekem kell elintéznem ezt is, még vigyem is be. Bár totál kinézném ebből a bandából. Kapnak fejmosást még, meghiszem azt! Még ilyet, hogy egy rohadt pót erősítő nincs nekik, hát még sosem szart be egyik sem? Vagy csak az én kedvemért hagyták most ki az előkészületeket, hátha velünk, amerikaiakkal ez nem fordul elő. Hát most megosztok veletek egy nagyon meglepő információt. DE! Képzeljétek, ugyanúgy beadják a kulcsot a mi dolgaink is, akármilyen híres énekest is szolgálnak. Aztaaaaa, micsoda újdonság!
Oké, elég a szarkazmusból, ideje volt az utolsó simításokat is elvégezni, ugyanis a közönség egyre türelmetlenebbé vált, ahogy teltek a percek a műsoridőből, én pedig sehol sem voltam. Már átöltözni sem volt lehetőségem. Emlékszünk még a hóemberes kis „cukiságra”, amit minél messzebb akartam tudni magamtól pár órája? Nos, mivel arra számítottam, minden sínen lesz, és kifutottunk az időből, rohadtul nem volt időm átvedleni, szóval ez a gyönyörűség maradt rajtam, mikor kilöktek a színpadra. Értitek…annyit nem voltak képesek megvárni, hogy levegyem azt a szart. Szinte égett a bőr a képemről, de az én kis szerelmemre mindig számíthatok. Utolsó pillanatban odadobta nekem a dzsekijét, hogy húzzam magamra, amíg kisétálok. Abba egyszerűbb volt belebújni, mint lehámozni magamról a tapadós pulóvert, és sokkal kevésbé feltűnő felhúzni a cipzárját is nála. Hálásan pillantottam rá, amint a reflektorfénybe értem, mert megmentett ezernyi kínos fotótól és videótól, a közeljövőben esetlegesen megjelenő cikiző cikkekről nem is beszélve. Elkezdődött a show, -nekem köszönhetően- a hangzással sem volt gond, minden hang tisztán jött ki és nagyon jól szórakoztam, azonban egy valamit nem vettem figyelembe. Mégpedig azt, hogy azt az elegáns kis ruhadarabot a hideg ellen vettem, nem benti 32 fokra, miközben telibe világít több tíz lámpa. Izzadtam, mint a ló, főleg, mert a dzseki is fekete volt, szóval, csak úgy szívta magába a fény által sugárzott hőt a pulóver mellé. Már lassan fürödtem a saját verítékemben, ami elég undorító, szóval igyekeztem enyhíteni a hőséget. Szokásomhoz híven most is először a csizmától szabadultam meg, ami már segített kicsit, de felül ugyanúgy szaunáztam, ami nem végződhetett jól. Ha leveszem a kabátot, meglátják azt a felsőt, ha meg nem, élve elégek. Adam, találj ki valamit! Végül a természet cselekedett helyettem. Egy túl heves mozdulatnál elvesztettem izzadt talpam miatt az egyensúlyom, és egy filmbe illőt seggeltem a színpadon. Már röhögnöm kellett a saját szerencsétlenségemen, amivel nem voltam együtt, ugyanis a nézők is egytől egyig nevetésben törtek ki, a jelenetet látva. Végül is, ha már lúd, legyen kövér, növeljük a kínossági szintet. Megfogtam a dzsekit, és visszadobtam eredeti gazdájának, aztán nagy nehezen feltápászkodtam és ott virítottam a szintén vigyorgós hóemberrel magamon.
-          Mielőtt bárki bármit mondana, megmagyarázom. Mivel nem vagyok a helyi hőmérséklethez szokva, és drága egyetlen basszerosom, Ashley minden áron körül akart még ma nézni a városban, az üzletek pedig tiltva voltak, hiszen onnan nehéz lenne engem kirángatni, kénytelen voltam rögtönözni, és csak ezt találtam egy utcai árusnál, de legalább nem fagytam meg. Azt terveztem messzire elhajítom, amint hazaértünk, de elfeledkeztem róla, és történt pár baki a színfalak mögött, amik miatt nem tudtam még csak át sem öltözni, szóval ez a merő gyönyör is rajtam maradt, amiben kb. úgy festek, mint egy nagyra nőtt 8 éves, de ennyi szar után, ami ma történt, őszintén szólva, már hidegen hagy, ki lát meg ilyen retardált állapotban. – hoztam a londoni formámat, akkor a gatyám szakadt el, elég kényes helyen a Queen fellépés közben, és abból is tudtam viccet csinálni, ebből hogy ne tudnék? A répát pöckölgetve totyogtam, akár egy kisgyerek, egyenesen Tommyhoz, akire kiskutya szemekkel pislogtam. – Apuciii, kérek egy olyan sapit, mint annak a lánynak vaaan! – hangom nevetségesen elvékonyodott, és a közönségben vigyorgó nőre mutattam, akin a nevemmel ellátott fekete-sárga satyi díszelgett.
-          Jól van édes kis bogaram, majd, ha nem hoz virgácsot a Mikulás, akkor kapsz olyat, te kis egoista. De ebben az évben is rossz voltál, hát milyen dolog lesmárolni az apádat? – ezt nem bírtam tovább, kiestem a szerepemből, és hangosan nevetve karoltam át a szemtelen „apát”, puszit lehelve az arcára.
-          Na, a bohóckodásból mára ennyit, úgy is született pár ezer fotó rólam ilyen állapotban, szóval most már végre megszabadulhatok tőle. – egy szikla esett le a szívemről, mikor végre nagy nehezen lehúztam magamról a perzselő pulóvert, és kellett egy kis idő, mire kilihegem magam. – Huh! Egészen más. Kap levegőt a bőröm végre, a póló nem éget annyira. De most ezzel mit kezdjek? Kell valakinek? Figyelmeztetés: tocsog az izzadtságtól. – a kérdést eredetileg viccnek szántam, mert elég undi, hogy valaki az általam összeizzadt felsőért áhítozik, de ilyen a fanatizmus. Érthetetlen, amíg te is bele nem csöppensz. Azonban most is a stadion egész tartalma sivítozott, hogy az övé lehessen ez a borzalom, szóval bedobtam valahova középre. Két legyet egy csapásra. Valaki most boldogan megy haza, és lehet klónoz az izzadságból kivont DNS által, és megszabadultam az átkozott pulóvertől. Tiszta nyereség! Legalább az a valaki gyárthat magának egy saját Adamet. Hah, azért meglepődnék, ha magamat látnám szembejönni az utcán 3 példányban… nem igazán szeretném átélni.
Mivel már nem égett a bőröm, a koncert második fele a tőlem telhető legnormálisabban telt, ami, mint tudjuk, nem a komolyság szinonimája, de azért igyekeztem többet nem hülyét csinálni magamból. A meghajlásnál az eddigi legnagyobb éljenzést kaptuk, amit nem tudom a teljesítményre, vagy a szerencsétlenkedésemre kaptuk, de büszkék voltunk rá, és vigyorogva sétáltunk le a színpadról. A sok baklövést ez a jó hangulatú fellépés fölülmúlta, már nem is haragudtam a szervezőkre az erősítő miatt, csak egy zuhanyra vágytam, és egy kiadós alvásra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése